Egészségnap

Egészségnap

45 000 résztvevő a LIDL Egészségnapokon.

Budapest, 2019. január 24.  – Az egészségtudatos táplálkozás és az egészséges életmód jelentőségére hívja fel a gyermekek és felnőttek figyelmét a Lidl Magyarország Egészségnap programsorozata, melyen az elmúlt két év alatt 25 alkalommal összesen 45 000 ember, elsősorban kisiskolás gyermekek és családtagjaik vettek részt.

A Lidl Magyarország évek óta kiemelt figyelmet fordít az egészséges táplálkozás és a mozgásgazdag életmód népszerűsítésére. Az általános iskolákban megrendezett Egészségnapok célja, hogy egy-egy nagyobb témakör köré csoportosulva, meghatározott tematika mentén a kisiskolások interaktív formában tanulhassanak az egészséges táplálkozás és az aktív életmód jelentőségéről, megtapasztalják az egészséges életmód előnyeit, a játékosság kapcsán meglássák az abban rejlő lehetőségeket, valamint kellő információkhoz jutva átadják élményeiket, tapasztalataikat, tudásukat szüleiknek, családtagjaiknak.

A családbarát és az egészséges életmódot népszerűsítő programokra a gyerekek mellett szüleik is ellátogathattak, akik ingyenes egészségügyi szűrővizsgálatokon – így szemvizsgálaton, koleszterin- és vérnyomásmérésen, illetve a Magyar Dietetikusok Országos Szövetségének jóvoltából tanácsadásokon vehettek részt, hogy további információkat kapjanak az egészséges életmód fenntartásával kapcsolatban.

A programsorozat sikerét mutatja, hogy az elmúlt két év során közel negyvenötezren látogattak el  az iskolákban megrendezésre kerülő Egészségnapokra, de a Lidl igyekezett minél több az egészséges életmód népszerűsítésével kapcsolatos eseményen is megjelenni, így például a rendezvénysorozat nyáron a Balaton-átúszáson, szeptemberben pedig a Szívünk Napja elnevezésű, több napos egészségközpontú rendezvényen is megtalálható volt.

„A Lidl hosszú évek óta kiemelt figyelmet fordít az egészségtudatos táplálkozást és az egészséges életmódot népszerűsítő programokra. Felelős vállalatként célunk, hogy segítsük a jövő generációját, ezért is hívtuk életre az Egészségnap rendezvénysorozatot, hogy szemléletformáló, edukációs módon

járulhassunk hozzá a gyermekek egészségesebb életmódjának biztosításához” – mondta el Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.

Lidl Magyarországról

Az 1930-as években, Németországban alapított Lidl hazánk egyik legdinamikusabban fejlődő élelmiszerlánca. A Lidl Magyarországon 2004-ben nyitotta meg első logisztikai központját és 12 üzletét, ma pedig már 175 áruházzal van jelen hazánkban, és több mint 5000 munkavállalót foglalkoztat.  A vállalat 2004-es magyarországi piacra lépése óta töretlenül fejlődik: nem csak a diszkont szegmensben ért el vezető szerepet, de forgalmát tekintve az élelmiszer kiskereskedelmi láncok között is a legdinamikusabb növekedést tudhatja magáénak.

A Lidl Magyarország az FMCG szektor meghatározó foglalkoztatójaként kiemelt figyelmet fordít munkavállalói elismerésére. Országos szinten egyedülálló ütemben és mértékben növeli munkavállalóinak bérét: 2018. március 1-jével átlagosan 20%-kal emelte bolti és raktári fizikai munkavállalói munkabérét, így 2016 januárja óta összesen 52%-os béremelést valósított meg.

A vállalat emellett különös figyelmet fordít a magyar beszállítókra, a magyar gazdaság támogatásának és fejlesztésének jegyében, ennek köszönhetően termékeinek közel 60 százalékát magyar beszállítóktól szerzi be.

Forrás: https://www.lidl.hu/hu/Sajtoszoba-614.htm

2019. január 25.

Bio-Fungi Kft.

Következő rendezvényünk

Bátor Tábor